איך להכין את הלזניה המושלמת

$(function(){setImageBanner('e32843dc-74d2-4d74-a765-6e7ff1bae163','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37829,'Image','');})

את מהמדינות שתמיד נעים לכם לחזור עליהן היא איטליה? בכל פעם מחדש כשיוצא לכם לבקר שם אתם מתאהבים בתרבות, בשפה וגם באוכל? כמובן שאפשר להבין אתכם. איטליה ידועה בקבלת הפנים הנפלאה שלה לתיירים, ואין ספק שחלק מהעניין כאן הוא גם האוכל.

לזניה

זה לא משנה אם אתם מאנשי הפסטה, הפיצה או הלזניה, כי בכל מקרה באיטליה אתם תאכלו נהדר כמעט בכל מקום. זו גם הסיבה שבגללה האוכל האיטלקי ידוע בכל העולם. מתחשק לכם לאכול לזניה נהדרת אבל עד שתיסעו לאיטליה יעבור עוד הרבה זמן? אם כך, כדאי שתדעו: תוכלו להכין היום גם בבית שלכם, בקלות רבה לזניה קלאסית. כל מה שאתם צריכים זה לבחור לשם כך את המתכון הטוב ביותר. הלזניה הקלאסית כוללת בדרך כלל רוטב ראגו, כלומר רוטב עם בשר. עם זאת, כמובן שבשנים האחרונות ניתן למצוא גם שלל מתכונים של לזניה עם ירקות, כך שהכול אפשרי, כולל הכנה של לזניה צמחונית.

החשיבות של שימוש בפרודוקטים טובים

 

מעבר לכך שצריך לבחור מתכון טוב להכנת לזניה, צריך גם לדאוג לרכוש את המצרכים הכי טובים שיש. חשוב להבין: אם תזלזלו ואם תיקנו למשל גבינות שלא מתאימות או לא מציעות את האיכות הכי טובה שיש, זה עלול לפגוע באיכות הלזניה כולה. זה נכון גם לגבי עלי הלזניה שבהם אתם עומדים לבחור. לכן, אם יש לכם אפשרות לקנות עלי לזניה איכותיים שמגיעים ישר מאיטליה, מה טוב. שאלה נוספת שצריך להתייחס אליה כשרוצים להכין לזניה קלאסית, היא עד כמה אתם רוצים שהיא תהיה יבשה או רטובה. יש סגנונות שונים להכנת לזניה ולכן יש לתת על כך את הדעת. באופן כללי ניתן לראות שהלזניה הקלאסית כוללת יותר רוטב, כך שאם אתם רוצים להכין לזניה מסורתית, כדאי יהיה לקחת זאת בחשבון.

 

שלבו את היין המתאים

 

קשה לדבר על הכנת אוכל איטלקי נהדר כמו לזניה ולא לדבר, בין היתר, על היין שתגישו לצד הלזניה. חשוב להבין שיש השפעה משמעותית בין שני הגורמים האלה – האוכל והיין. במילים אחרות, צריכה להיות בין שני הגורמים הללו זרימה והתאמה. בדרך כלל עם לזניה נרצה לשתות יין אדום, שכן מדובר כאן על מאכל שמתאים יותר לחורף. קחו בחשבון שגם בתחום של היינות האדומים השמיים הם הגבול. יש אינספור אפשרויות ולכן רצוי מאוד לבדוק גם באיזה סוג של יין אתם בוחרים. אל תשכחו להגיש את הלזניה גם עם משהו קטן על יד. למשל, סלט ירקות טרי וטעים יכול להפוך את המנה הזאת לחגיגה קולינרית של ממש. כל עוד תבחרו מתכון טוב ותכינו אותו בצורה נכונה, אין ספק שזו הולכת להיות ארוחה נפלאה. אין מישהו שיגיע אליכם הביתה ולא ישמח לאכול לזניה נהדרת, אז למה אתם מחכים?

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה